bloglovin

Jag är en trebarnsmamma bosatt i den vackra staden Jönköping tillsammans med min härliga man. Älskar att skapa och gör det efter ordspråket "Partum per animus" (Skapa med själen). Jag andas, lever och tänker scrapbooking. Mina barn är de finaste, och vi har alltid något roligt på gång!



Följ vår vardag och mitt skapande.

2010-07-14
09:58:34

Trött

Har haft gäster i helgen, morfar fyllde 75 (grattis grattis!) så det har vi firat! Samtidigt lämnades Marielle på en turridningsgård i Gränna där hon ska jobba en tid, så då slog vi två flugor i en smäll och träffades allihop. Det var inte särskilt betungande för min del, snarare skönt med lite "ledighet" hehe.. Ser ju inte röken av barnen ;-)
Oliver är konstant hos mormor, medans gammelmormor lägger beslag på Lucas o Alfons!
Men trots avlastningen så blev jag vansinnigt trött. Igår va ok, men idag oj oj oj.. Helt slut! Inget tålamod.
Till råga på allt så är kaffet slut, då är det riktigt illa.

Oliver har i alla fall sovit som en stock inatt. Han knölade lite vid 5 draget, men somnade om när jag väl masat mig upp för att göra mat. Sen sov han till halv åtta, åt lite o somnade om. Och sover fortfarande!

Igår var Jessika här och introducerade mig i distressernas underbara värld. Vilken skillnad att måla med de istället för med ProMarkers! Satt uppe hela kvällen igår o pulade =) Tack för en trevlig kväll igår, och för färg-dropparna!
Lätt är det inte, kommer krävas mycket övning innan det ser proffsigt ut. Men oj vad roligt! Nu längtar jag ännu mer tills mina dynor dimper ner här hemma =)

Barnen har byggt torn av soffkuddar här på vardagsrumsgolvet, o slänger sig i det båda två samtidigt. De slår sig typ hela tiden, så det är skratt blandat med tårar. Hur Oliver kan sova är ett mirakel i sig *s* Blir nog snart läge att ta sig ut och rasta de små, energin flödar (bra att någon är pigg hehe, medans en annan är helt slut!).

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ?