bloglovin

Jag är en trebarnsmamma bosatt i den vackra staden Jönköping tillsammans med min härliga man. Älskar att skapa och gör det efter ordspråket "Partum per animus" (Skapa med själen). Jag andas, lever och tänker scrapbooking. Mina barn är de finaste, och vi har alltid något roligt på gång!



Följ vår vardag och mitt skapande.

2010-08-11
09:10:14

Chockerande Moderat-fakta!

Tittar på lokalnyheterna där de tjattrar om hur könsfördelningen ser ut på valsedlarna i år.
Tjejen i rutan kläcker ur sig något om att "i Moderaterna här i Jönköping så är var tredje man kvinna, vilket är sämst i landet".

Jaha. Så av detta kan man då dra slutsatsen att var tredje man i M egentligen är kvinna, men klätt ut sig till man?
Det förklarar en hel del ;-)


Kommentarer
Elin

Hahahahahaha! Gud vilken harlig kommentar! Och vad lustiga deras moten maste se ut!

2010-08-30 @ 11:27:12
Blogg/Hemsida: http://endoelin.blogspot.com/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ?