bloglovin

Jag är en trebarnsmamma bosatt i den vackra staden Jönköping tillsammans med min härliga man. Älskar att skapa och gör det efter ordspråket "Partum per animus" (Skapa med själen). Jag andas, lever och tänker scrapbooking. Mina barn är de finaste, och vi har alltid något roligt på gång!



Följ vår vardag och mitt skapande.

2010-10-16
10:38:07

Olivers dop 21 augusti

Jag är segare än segast, och riktigt ordentligt kass på det här med att blogga! Ni får helt enkelt stå ut ;-) Lite bilder från dopet kommer här i alla fall, och dopet var den 21 augusti. Skämskudde för mig!


Allihopa


Lucas vill inte vara med längre, och Alfons deklarerade högt och tydligt att det är tråkigt, och "Jag vill inte vara hääär!".






Mormor o moster (som även var gudmor) sjöng jättefint!




Pappa o Oliver efteråt


På väg ut ur kyrkan.


dopkalas




Många presenter fick han!


Lucas o Alfons hjälper till med paketöppningen =)


Tack alla ni som fotograferat och mailat bilder till oss!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ?