bloglovin

Jag är en trebarnsmamma bosatt i den vackra staden Jönköping tillsammans med min härliga man. Älskar att skapa och gör det efter ordspråket "Partum per animus" (Skapa med själen). Jag andas, lever och tänker scrapbooking. Mina barn är de finaste, och vi har alltid något roligt på gång!



Följ vår vardag och mitt skapande.

2010-09-10
17:26:28

Superhjälte-Lucasen

För tillfället så handlar allting om superhjältar och sånt för Lucas.

Idag var vi nere på stan och åt lunch med Emeli o lilla Agnes. Efteråt gick vi en sväng till Hamnparken där det finns några sånna där gungdjur ni vet.

Lucas sitter på sin häst och gungar det fortaste han kan och tjoar till mig:
"- Mamma, jag gungar på den supersnabba extremhästen!".

Inte illa att det finns extremhästar! *s*

Sen terroriserade han en ont anande gatumaskinssopargubbe med tiotusen frågor. Men söt är han =)



Kommentarer
jessica

Hahaha ja det märks att de är lika gamla ungarna! Jag fick tipset om att läsa massa sagor om superhjältar och byta ut namnet så att man säger barnets namn om superhjälten, då får de självkänslaboost!



kraam

2010-09-12 @ 20:13:13
Blogg/Hemsida: http://jessicaochlivet.blogspot.com
Pysseliten

Ja förrborra skivan sen förborra små hål i hyllan sen tog jag ett par långa skruv och skruva fast den .

2010-09-13 @ 22:04:07
Blogg/Hemsida: http://pysseliten.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ?