bloglovin

Jag är en trebarnsmamma bosatt i den vackra staden Jönköping tillsammans med min härliga man. Älskar att skapa och gör det efter ordspråket "Partum per animus" (Skapa med själen). Jag andas, lever och tänker scrapbooking. Mina barn är de finaste, och vi har alltid något roligt på gång!



Följ vår vardag och mitt skapande.

2010-09-03
14:51:45

Universeum den 28 augusti - BILDBOMB!

Vi fick ett litet infall att åka till Universeum i Göteborg i helgen. Det har inte blivit så mycket utflykter i sommar då M jobbat och så. Så nu tog vi i rejält!

Vi startade dagen på Unverseum.


Jättestor krabba




Tittar på Stingrockor i Rockatanken




Oliver åkte bärsele hela dagen. Var jättenöjd med att kunna kolla på alla fiskarna, med stooora ögon!



Jättestor svärdfisk

Jättestor jättearg haj



Pyttesmå söta maneter


Såna här kan man tänka sig o ha i ett akvarium hemma, såå fina!


Vi hittade Nemo!! :D


I undervattenstunneln. Mammas fina pojkar! <3


Kul bild, alla tittar åt olika håll =)


Alfons tyckte det var häftigt att fiskarna simmade i taket! (vi är i en tunnel i akvariet)


Jättestor jättehårig jättegiftig spindel i regnskogen. Givetvis inspärrad ;-)


Fin röd pippi


Apa


Utanför Universeum finns det en rolig lekplats där vi var en stund när vi var klara därinne.







Lucas klättrade på berget.


Detta var då ett axplock av alla bilderna det blev, håll utkik för snart kommer det bilder från Liseberg!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ?