bloglovin

Jag är en trebarnsmamma bosatt i den vackra staden Jönköping tillsammans med min härliga man. Älskar att skapa och gör det efter ordspråket "Partum per animus" (Skapa med själen). Jag andas, lever och tänker scrapbooking. Mina barn är de finaste, och vi har alltid något roligt på gång!



Följ vår vardag och mitt skapande.

2010-09-04
20:06:37

Spännande!

Sprang på en annons på blocket, en lägenhet i markplan om fyra rum på 101 kvm, uteplats med tillgång till trädgård. På nedre Bymarken.

Vi svängde förbi idag och kikade lite ute. Åååh så fint! Trädgård med sandlåda och gungställning. Det låg sandleksaker i, så de måste ju betyda att det bor barn i huset? Var litet hus, kanske totalt 4 lägenheter. Låg jättesött, med små smala gator runt. Lugnt och bra område vet jag. Rätt dyr hyra, 7700, men jaja, M har ju rätt bra inkomst nu så det klarar vi nog =)

Har skickat ett mail till fastighetsvärden (man skulle skriva och berätta lite om sig) så nu får vi hålla alla tummar och tår att vi är lite intressanta som hyresgäster! Och att det inte är något mök som inte vill ha hyresgäster med husdjur. För sådana mök finns det. En pytteliten vovve kan väl inte göra nåt hmm..


Sitta i badkaret och klippa papper är ett rätt smart sätt att slippa små små pappersklipp överallt!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ?