bloglovin

Jag är en trebarnsmamma bosatt i den vackra staden Jönköping tillsammans med min härliga man. Älskar att skapa och gör det efter ordspråket "Partum per animus" (Skapa med själen). Jag andas, lever och tänker scrapbooking. Mina barn är de finaste, och vi har alltid något roligt på gång!



Följ vår vardag och mitt skapande.

2010-11-06
10:29:42

Bättre sent än aldrig!

Ja, snabb är jag då inte *s* Men nu, mina vänner, kommer bilder på det (näst) senaste producerade kortet! Det var till Ms syster som fyllde 25 i lördag.



Framsida. Råkade överdosera blommor inuti, så det funkade inte att stänga kortet som jag tänkt. Sånt som händer =) Textstämpel från Reprint. Kortbasen är Bazzill Dots, och mönsterpapper från S.E.I



Insida


Flickan, champagneflaskan och glaset i fönstret är stämplar från Magnolia. Fönstret är en stämpel ur ett kit jag inte minns vart jag köpt hehe..Vimpelstämpeln ur ett kit från Dear Lizzy. Blommor från Prima (som vanligt).


Stämplarna färglagda med distresser. börjar få in klämmen! =)


Lade på lite Glossy Accents på bubblorna i glaset för o framhäva de.

Blev rätt nöjd faktisk! =)
Gjorde ett kort till lilla Elias som fyllde 1 i fredags, glömde dock ta kort på det :( Orutinerat får jag säga! Jaja. Det blev fint det oxå, hade inte lika mkt tid på mig bara, så hann inte måla stämpelmotiv och sånt finlir.

Ha det skönt!


Kommentarer
Lena

så snyggt! mamma scrappar oxå o det e nästan roligare att få kortet än själva presenten!

2010-11-06 @ 10:42:05
Blogg/Hemsida: http://lenaspingler.blogg.se/babysnack
Malin [Foto & vardag]

Jättesnyggt! Du är så duktig på såntdär!

2010-11-08 @ 13:06:01
Blogg/Hemsida: http://www.mandarinklyfta.se
Christina

Wow vilket fint kort!!

2011-02-07 @ 11:19:54
Blogg/Hemsida: http://scrapkammaren.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ?