bloglovin

Jag är en trebarnsmamma bosatt i den vackra staden Jönköping tillsammans med min härliga man. Älskar att skapa och gör det efter ordspråket "Partum per animus" (Skapa med själen). Jag andas, lever och tänker scrapbooking. Mina barn är de finaste, och vi har alltid något roligt på gång!



Följ vår vardag och mitt skapande.

2010-10-29
17:12:27

Uppehåll

Vårt internet har strulat i typ forever, och det har inte fungerat alls att öppna blogg.se.. mkt skumt!

Iaf, bra gissat av er på bilderna! Det var alltså Lucas, Oliver och Alfons. De är väldigt lika varandra =)


Annars så är allt lugnt på fronten. Mattiaz har jobbat sent den här veckan (13:00 - 18:00) och är hemma närmare 19. Det är jobbigt att ro runt allt på eftermiddagen, middag ska serveras osv. Barnen blir alltid trötta och lite griniga framåt kvällen.  Nästa vecka har de höstlov de små liven. Blir lattjo att ha de hemma en hel vecka hehe! Nejdå, överlevde vi hela sommaren så är väl en vecka en baggis =) Lite trist väder bara, blir lätt att man är inne jämt, eller på A6 hehe.. De älskar IKEA-leken, så får väl ta det någon dag. Kanske skulle slå på stort och ta Monkey Town (ett lekland) någon dag också?


Imorgon ha vi hela dagen fullspäckad. Vid 13 ska vi hem till Ms syster på 25-årskalas. Jag har gjort ett uuuurtjusigt kort som jag får visa imorgon, men M har fortfarande inte fixat någon bra present. Tänk att allting ska göras i sista minuten! "Jag fixar det imorgon". Jaha, men imorgon har gubbaskrället sovmorgon till 10:00 (vi har varsin dag på helgen) och 13 ska vi som sagt vara där. Orkbulle på den.

På kvällen flyr jag fältet i alla fall. Utgång med tjejorna! Ska bli uuunderbart att enbart ha sig själv att ta hand om för en kväll =)

Nu vaknar lille korven därinne hör jag.

Kram på er!

Kommentarer
jessica

Åhh ja varför är det alltid sista sekunden som gäller??



HOppas du får en fantastiskt rolig kväll imorgon!



kram jessica

2010-10-29 @ 18:30:20
Blogg/Hemsida: http://www.jessicaochlivet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ?