bloglovin

Jag är en trebarnsmamma bosatt i den vackra staden Jönköping tillsammans med min härliga man. Älskar att skapa och gör det efter ordspråket "Partum per animus" (Skapa med själen). Jag andas, lever och tänker scrapbooking. Mina barn är de finaste, och vi har alltid något roligt på gång!



Följ vår vardag och mitt skapande.

2010-09-17
16:20:23

Syskonlängtan

Alfons födelsedag är om mindre än en månad, så vi har börjat luska i lite vad han kan tänkas önska sig.
Satt vid köksbordet igår och frågade vad han vill ha.

"- En jättestor Bakugan-boll, och en bebis! En bebis till Oliver! Som Oliver kan leka med!"

Sötnos! I vilket fall som helst så kan det bli klurigt o få till ett lekfärdigt syskon till födelsedagen ;-)



Bebisgalningen Alfons! ♥

Kommentarer
Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-18 @ 00:17:40
Blogg/Hemsida: http://millahoman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ?