bloglovin

Jag är en trebarnsmamma bosatt i den vackra staden Jönköping tillsammans med min härliga man. Älskar att skapa och gör det efter ordspråket "Partum per animus" (Skapa med själen). Jag andas, lever och tänker scrapbooking. Mina barn är de finaste, och vi har alltid något roligt på gång!



Följ vår vardag och mitt skapande.

2010-09-22
22:36:41

Julkortsproduktion

Jaja, jag vet att det är lååångt kvar till jul, men det är hög tid att sätta fart med julkorten!
Fick ett uuunderbart paket hem i brevlådan idag, med massor av smaskens från Arkivet, bland annat flera stämplar med julmotiv, lite papper och en Snow Marker! Vansinnigt rolig penna, man målar där man vill ha det, blåser på med embossingfönen (typ värmepistol, fast den blåser inte fullt så varmt..) och vips så puffar det upp sig o ser ut som snö/grädde/eller vad man vill ha det som. Jättekul!

Nog tjatat. Här kommer dagens julkort iaf!


Usel bild, gör inte kortet rättvisa alls! Att det ska vara så svårt o fota det ordentligt.. *s*

Iaf, kortbasen är ett brunt Bazzill cardstock. Mönstrade papper från förra årets julkollektion från My minds eye. Älskar den lite shabby chic känslan de har! Ser så härligt slitna ut.
 Stämplar från Reprint båda två. Motivet färglagt med distresser.

På tomtebarnens luvor och benslut har jag använt Snow Marker. Syns lite dåligt, men jag orkade inte joxa med närbilder. Vill ni ha närbild, så fråga så fixar jag det!


Nu blir det sängen. Är heöt vansinnigt förkyld! Uscha. Natti på er!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ?