bloglovin

Jag är en trebarnsmamma bosatt i den vackra staden Jönköping tillsammans med min härliga man. Älskar att skapa och gör det efter ordspråket "Partum per animus" (Skapa med själen). Jag andas, lever och tänker scrapbooking. Mina barn är de finaste, och vi har alltid något roligt på gång!



Följ vår vardag och mitt skapande.

2010-07-15
09:32:35

Flingrace

Idag är jag vid lite bättre mod! Blev sent igår kväll, satt o pulade med inbjudningskorten till dopet, men har sovit gott inatt så är rätt pigg idag. Insåg igår att det snart är dags att skicka ut korten, mer exakt nästa vecka, så det är dags att sätta fart! Måste ner till stan idag och leta kuvert. Hade köpt 40 st på nätet för länge sen, men de vart för små! :( Hopppas hoppas att det går att hitta större på stan, annars blir det knivigt! 15 cm var för smått, har sett att det finns 17 på nätet, men de ska hinna komma fram i tid också!
Får luska på Gallerix och Akademibokhandeln om inte Hobbyglädje eller Westers har.. så det ska jag och barnen roa oss med idag =) Tänkte ta med ett dopkort och verkligen testa på plats om det passar eller inte hehe... Det hade nog funkat med 15cm-kuvert om inte korten var så tjocka.

Ska även till familjerätten och skriva under faderskapspapprena också. Har helt glömt bort det denna gång, någon som vet om man blir senil i samband med barn nr tre? Till slut ringde de mig från familjerätten, det var lite lagom pinsamt.. Likadant med namnpapprena, de ligger här och väntar på att skickas.. usch, det måste vara att man börjar bli gammal! Dags med post-its på ytterdörren kanske?

Ser att jag behöver ta en svängom med snabeldraken. De små vildarna äter flingor samtidigt som de kör racerbana med varsin bil runt vardagsrumsbordet.. flingor överallt! *s*  Det här med att sitta och äta frukost vid köksbordet har vi släppt helt nu under sommarlovet.

hihi, nu hämtar Lucas sopborsten och deklarerar att "jag ska minsann sopa upp de".
Mammas duktiga kille!  <3 han såg själv att det behövde städas =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ?