bloglovin

Jag är en trebarnsmamma bosatt i den vackra staden Jönköping tillsammans med min härliga man. Älskar att skapa och gör det efter ordspråket "Partum per animus" (Skapa med själen). Jag andas, lever och tänker scrapbooking. Mina barn är de finaste, och vi har alltid något roligt på gång!



Följ vår vardag och mitt skapande.

2010-07-15
10:32:04

Album

För ett år sedan gjorde jag ett album till mamma från när vi var i Gränna och Öa (Visingsö). Dokumenterade det aldrig då, så jag bad henne ta med det så jag fick göra det nu!









Åran gjorde jag av en glasspinne. Täljde till den och snurrade lite hushållssnöre runt "handtaget". Avslutade med att dra med en brun stämpeldyna för en sliten känsla.











Textpappret i mitten syns lite dåligt, men det är "Idas sommarvisa".




Det mesta materialet kommer från Creative Club tror jag. Förutom en del papper.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ?