bloglovin

Jag är en trebarnsmamma bosatt i den vackra staden Jönköping tillsammans med min härliga man. Älskar att skapa och gör det efter ordspråket "Partum per animus" (Skapa med själen). Jag andas, lever och tänker scrapbooking. Mina barn är de finaste, och vi har alltid något roligt på gång!



Följ vår vardag och mitt skapande.

2010-07-10
23:51:44

Stafflikort



Mönstrat papper från Maja Design "Crea Diem" Så länge jag lever, Stämplar från Magnolia färglagda med ProMarkers (som jag inte kommer överrens med alls, men innan jag fått mina distresser så var jag tvungen o färglägga med ngt annat än tusch haha!).
Textpapper från Inkido, Den blomstertid nu kommer.
Rosor och blad från Prima, "biljett" från Tim Holtz.
Thickers och halvpärlorna minns jag inte varifrån de kommer ;-)



Klädde baksidan med textpappret.





journalingrutan är vanligt sandfärgat Bazzilpapper som jag ruggat kanterna på och gått loss med en stämpeldyna.
De mörka "fläckarna" bredvid den blå rosen är små bruna mini-rosor. Bilden blev lite mörk ;-)



När kortet är ihopfällt så är detta baksidan. Textstämpel "a gift from the heart" från Magnolia. Hjärtbrads från Inkido. Swirlsen från gömmorna, likaså "handstamped with love"-stämpeln.


En rolig och enkel vikning! Har aldrig gjort den förut, men kommer definitivt göra den igen!

Kommentarer
Lena

åh, vad snyggt!

avundsjuk på er som e så duktiga, men jag njuter av mammas fina kort när man får dem i stället. skulle aldrig ha tålamod att sitta o greja så där. :)

2010-07-12 @ 12:52:51
Blogg/Hemsida: http://lenaspingler.blogg.se/babysnack
Jessika

Vilket underbart kort!!

Ska snart också ge mig på ett stafflikort!

Kram

2010-07-15 @ 13:40:48
Blogg/Hemsida: http://jessikaspyssel.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ?