bloglovin

Jag är en trebarnsmamma bosatt i den vackra staden Jönköping tillsammans med min härliga man. Älskar att skapa och gör det efter ordspråket "Partum per animus" (Skapa med själen). Jag andas, lever och tänker scrapbooking. Mina barn är de finaste, och vi har alltid något roligt på gång!



Följ vår vardag och mitt skapande.

2010-08-02
20:54:25

När man blir lite smått förälskad

Har varit på jaktstigen de senaste veckorna. Sökt med ljus och lykta efter Den Perfekta Klänningen. En klänning att svira runt i på tjejhelgen i Göteborg nu på fredag, men som ändå ska vara städad nog för att kunna bäras på Olivers dop två helger efter. Det har INTE varit lätt. Köpte först en Liten Svart utan axelband, verkligen snygg, från HM. Definitivt partyvänlig, dock inte så passande i kyrkan, hehe..

Men igår så hittade jag den. Pärlan. Den Perfekta Klänningen. Blev helt och fullkomligt tokkär, den kommer förmodligen aldrig lämna min garderob! Jag kan ha den bara för att TITTA på den. Tack och lov så passade den perfekt också ;-)

Så häääär ser den ut, min lilla pärla!



Ja, vad ska man säga, den andas nog rätt mycket Jennyli. Den känns som mig ;-) Den sitter ungefär på mig som den gör på tjejen på bilden. Om man bortser från den lilla detaljen att jag är en äkta blekfis hehe..
Men det bästa av allt är att fladdermagen inte syns! Jag menar, hur skulle den kunna det haha!


Har även varit hos frissan idag. Färga lite, klippa lite. Bra så. Jag nog världens bästa frisör. Medans färgen verkade så bjöd hon på egenbakade nybakade blåbärsmuffins och kaffe! Smaskens =) Men det bästa av allt är massagestolarna hon har när hon sköljer håret. Ååååh så skönt!

Haft en bra dag idag =) Den som inte blir lycklig av att shoppa går definitivt till fel affärer!

Photobucket


Kommentarer
Jessika

Snygg klänning! Ha det så roligt i Göteborg!

2010-08-02 @ 21:52:15
Blogg/Hemsida: http://jessikaspyssel.blogspot.com
Malin

Verkligen snygg! Hoppas att ni får ha så kul! :)

2010-08-02 @ 23:32:14
Blogg/Hemsida: http://www.mandarinklyfta.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ?